1mocc di ilhamkan oleh PM kita ...yang ingin memberi serta menghulurkan bantuan atau meringankan beban rakyat ketika menghubungi jabatan kerajaan. Semua jabatan atau kementerian boleh dihubungi dengan satu nombor sahaja. Tak perlu mengingati banyak nombor...cuma perlu ingat 03-80008000. Satu tujuan dan usaha yang murni. Dan tenaga kerja yang menggerakkan semua ini adalah Pegawai Khidmat Pelanggan (PKP). Semua PKP di setiap jabatan atau kementerian akan dikumpulkan dibawah satu bumbung. Mereka inilah yang akan sedaya upaya menguruskan panggilan yang diterima. Bermula dengan persekutuan dan akan diikuti dengan negeri-negeri...1mocc dikatakan akan ada disetiap negeri. Berita baik untuk semua. Namun tak semua yang suka dengan perubahan .... perancangan ini mendapat tentangan ... namun padaku dan teman-teman itu adalah merupakan satu cabaran yang harus dan mesti di hadapi.
Sebelum memasuki 1mocc .... semua PKP yang terlibat kene hadiri kursus wajib dulu yang dikendalikan oleh Vads...sesuatu yg menarik pasal Vads...tenaga pengajarnya merupakan salah seorang yang trainer yang terbaik di dunia. Wowww...superb...cukup membanggakan ..anak melayu dan yang penting wanita....hehehehe....inilah yang membanggakan aku ...Disiniku masukkan gambar ketika berkursus yang meninggalkan banyak kenangan......
Penerangan mengenai 1mocc dari En. Nazim |
Sebahagian peserta |
my group...so kreatifff....tak terjangkau dek akal...hahaha |
Dewi group |
Erin Group |
Sarah Group |
Ayoub Group |
Sempat posing lagi sebelum class bermula |
Sesi QA |
Kusyuknya |
Fail....bersembang sesama sendiri |
Last day ...sempat posing lagi tuuuu.... |
Muka-muka sebelum diberi assigment... |
Wajah ceria.....buat kecoh di bilik org |
Muka SWEET |
Gaya api- api- api |
No comments:
Post a Comment